یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات

یادداشتهای یک دانشجوی فناوری اطلاعات و ارتباطات
مطالب - مقالات - برنامه ها و پروژه های مربوط به فناوری اطلاعات و رایانه گاها علمی و اجتماعی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

لینک های مفید 2




نظرات شما عزیزان:

دلهره های یک نویسنده
ساعت4:22---20 شهريور 1391
گاهی باید کوئیلیو رو خندید.

sepide
ساعت18:44---8 مرداد 1391


گفتمش بی تو دلم میمیرد



گفت با خاطره ها خلوت کن



گفتمش خنده به لب میمیرد



گفت با خون جگر عادت کن



گفتمش با که دلم خوش باشد



گفت غم را به دلت دعوت کن
پاسخ: گفتمش راز دلم را چه کنم گفت با سنگ دلم صحبت کن ...


sepide
ساعت21:34---7 مرداد 1391
سلام مرسی که لینکم کردی خیلی خوشحال شدم فقط ترا خدا با نام عاشقانه لینکم کن مرسی

سپیده
ساعت12:38---5 مرداد 1391
سلام منو لینک نمیکنی وبلاگم که خیلی نازه همه دوستش دارن پس حداقل اگه لینکم نمیکنی بهم بگو تا منتظر نباشمپاسخ: شرمنده سپیده جان - مقداری سرم شلوغ بود، یادم رفت به لینکها اضافه کنم. دستت درد نکنه بلاگ خوشکلی داری. ایشالا سعی کنی همیشه به روز نگهش داری. خوشحال شدم. کاوه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 27 / 4 / 1391برچسب:رابطه !!!, ] [ 19:35 ] [ کاوه حق پناه ]
.: Weblog By KMF :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ صرفا جهت علاقمندان به فناوری اطلاعات و رایانه و انجام امور مربوط به دروس و پروژه ها میباشد. (البته شایدم یکمی بیشتر). البته ناگفته نمونه که علاوه بر مطالب عنوان شده ، مطالبی نیز در باب اجتماعی و فرهنگی و هنری و گاها نیمه 30یا30 که پیگرد نداشته باشه :) جهت اطلاع و آگاهی شما عزیزان گذاشته شده. همه مطالب متعلق به بنده نبوده و بعضآ توسط ساير دوستان و اون دسته عزیزانیه که مطالبشون موجوده و نتونستم منبعش رو پیدا کنم، ارائه ميشه. شما نيز چنانچه تمايل به ارسال مطلبی داشته باشيد،با كمال مسرت آنرا با نام خودتان در وبلاگ منتشر ميكنم. تاریخ تاسیس: 20 مهر 1390 ارادتمند شما: کاوه حق پناه
موضوعات وب
1 لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

امکانات وب
Online User